Integromat

Zanalyzujeme vaše firemní procesy, navrhneme a implementujeme vhodné řešení a dále vás budeme podporovat.

Chcete vědět, jestli je i ve vaší firmě potenciál
pro optimalizaci některých procesů a s tím související
finanční, časovou a personální úsporu?

6 klíčových otázek
Chci konzultaci

Co je to Integromat?

Integromat automatizuje procesy, které děláte ručně.
Propojuje aplikace, přenáší a transformuje data.
To vše neustále 24 hodin denně, bez nutnosti Vašeho zásahu.
Pouze nastavte, co má dělat a nechte ho pracovat za Vás. Šetřete svůj čas!

Spustit video

Máme přímou podporu
pro stovky aplikací a služeb.

 Dropbox
 E-mail
 Facebook
 Google Drive
 Google Sheets
 MySQL
 RSS
 Zapier
 Trello
 Twitter
 Webhooky
 WooCommerce
 Android
 Asana
 CSV
 EET
 Google Analytics
 Gmail
 SAP
 LinkedIn
 MailChimp
 iDoklad
 Raiffeisenbank
 Fio banka
 Fakturoid
 Youtube
 Komerční banka
 Office 365
 iÚčto.cz
 ABRA FlexiBee
 PayPal
 Shopify
 Uber
 Wordpress
 Sales Force
 Hubspot CRM
 Zoho CRM
 SmartEmailing
 Slack
 XML

Tím to ale zdaleka nekončí...

Díky modulům HTTP/SOAP a JSON se dokážeme připojit téměř k jakékoliv webové službě,
a to bez napsání jediného řádku kódu.

Nebo si můžete vytvořit vlastní aplikaci skrze platformu pro vývojáře. Nové aplikace, které pro Vás průběžně přidáváme, vznikají právě zde. Možnosti jsou téměr neomezené, přesto je však práce intuitivní a snadná... prostě Integromat.

Editor,
se kterým
je radost
pracovat

Vytvářejte flexibilní integrace, které
vyhovují Vašim potřebám.
Funkčne i vizuálně.

 

Unikátní funkce Integromatu

Funkce, jak je znáte z Excelu

Potřebujete sečíst dvě hodnoty? Nebo třeba posunout datum o několik dní dopředu? Pak Vás jistě potěší možnost využívat funkce, stejným způsobem, jako je používáte v Excelu. Máme pro Vás připraveno několik nejpoužívanějších funkcí pro práci s textem, čísly, daty a poli. Nové funkce pravidelně přidáváme.

Funkce, jak je znáte z Excelu
Zvolte si, odkud chcete začít

Zvolte si, odkud chcete začít

Potřebujete zpracovat data, která vznikla před tím, než jste vytvořili svůj scénář? Žádný problém, v Integromatu si můžete snadno zvolit, zda chcete načítat data od momentu spuštění scénáře nebo od určité chvíle v minulosti. A pokud by ani to nestačilo, nabídneme Vám seznam již existujících záznamů, kde si pohodlně zvolíte ten, od kterého chcete začít.

 Zobrazit všechny funkce

Zákazníci o nás říkají...

"Integromat vypadá parádně, moc se mi libí pokročilé možnosti filtrování, skriptování atd."

Jakub Klapka, www.lumiart.cz

"V úžasu koukám na Integromat a chtěl jsem poděkovat.
To, co jste udělali, vypadá SKVĚLE!"

Tomáš Pfeffer, www.indoc.cz

"Chtěl jsem Vám napsat, že mám zkušenost s IFTTT a Zapier a jakmile jsem si vyzkoušel Integromat, pochopil jsem že jste posunuli laťku mnohem mnohem výše! Díky moc za perfektní službu."

Vítek Burda

"Gratuluji ke spuštění kreativního českého projektu. Já sám mám firmu na tvorbu webových stránek a často se zabývám s propojováním systémů, takže máte můj obdiv."

Přemek Kubák, www.proweby.cz

Integromat používají společnosti
z celého světa

   
 
      

Případová
studie 1

Naším partnerem se stala společnost působící dlouholetě na českém trhu jako velkoobchodní distributor spotřebního zboží se sítí maloobchodních prodejen. Pro účely společného plánování skladby sortimentu byla dohodnuta s partnery výměna dat – kmenových dat o artiklech a cenách směrem k partnerům a data o prodejích zpět od partnerů.

Problémem však byla konsolidace různých formátů dat přijímaných od vlastního zbožového systému používaného na prodejnách a od partnerů, jejich kontrola, čištění, přiřazení správným artiklům a následné využití v reportingu a plánovacím nástroji. Veškeré kroky bylo nutné zpracovávat ručně, což přinášelo výraznou časovou náročnost a prodlevu, zdroj chyb a závislost na jediné osobě s potřebnou znalostí.

Řešení od Integromatu přineslo automatické zpracování odesílaných a přijatých dat, převod do kompatibilního formátu a čištění dat v reálném čase bez zbytečné prodlevy. Převodové můstky a reporty nad přenášenými daty zajistily konzistenci dat a jejich integraci do dotčených systémů.

 

Případová
studie 2

Byli jsme osloveni společností působící na českém a středoevropském trhu jako výrobce, distributor a maloobchodní prodejce módního textilu. Tento vlastními silami pokrývá životní cyklus výrobku od návrhu jeho stylu přes zadání výroby do externích továren, logistiku, až po velkoobchodní a maloobchodní distribuci.

Jednotlivé kroky procesu jsou pokryty dedikovanými aplikacemi, přičemž problémem bylo sdílení dat mezi jednotlivými uživateli a zejména systémy, náročnost výběru relevantních dat a jejich úprava pro účely importu. Velmi využívaným formátem byly excelové tabulky, které bylo nutné opakovaně upravovat a pomocí ručně spouštěných maker je importovat a následně kontrolovat na správnost údajů. Nezanedbatelným problémem byla jedna historická aplikace bez dostatečné podpory zahraničního dodavatele, ke které nebylo možné získat jakékoliv úpravy výstupního formátu dat.

Řešení od společnosti Integromat dokázalo zautomatizovat tyto původně ruční procesy tak, aby data byla odesílána v pravidelných intervalech bez zásahu uživatele v potřebných formátech pro zajištění konzistence dat a odstranění zdrojů chyb. Dále byla vytvořena integrační vrstva přistupující na data zmíněné problematické aplikace, která vybírala potřebné údaje, obohacovala je o kmenová data z ERP systému a opět, bez zásahu uživatele, je poskytovala do logistického a účetního systému.

Kromě výrazné časové úspory při převádění a zpracování dat bylo dosaženo i snížení chybovosti a výrazného zrychlení předávání informací.

 

Případová
studie 3

Ve společnosti zabývající se velkoobchodem se stavebním materiálem došlo k realizaci řešení přes systém Integromat, které optimalizovalo oblast kmenových dat a procesu párování faktur. Kvůli překotnému růstu společnosti spojeného i s požadavky partnerských subjektů postupně docházelo k situacím, kdy bylo potřeba zpracovávat objednávky z různých dealerských sítí, v různých formátech (EDI, XLS, ERP) a současně pracně a konzistentně udržovat kmenová data o vlastních produktech (platební a nákupní podmínky, ceníky, EAN). To mělo za následek zpoždění v úhradách, neadekvátní pracnost a časové plnění, proces pak nebyl dostatečně popsán a jednoduše přenosný při požadavku na zastupitelnost. Současně se komplikoval přechod na nový ERP systém.

Řešení od společnosti Integromat přineslo:

  • Konsolidaci datových toků a napojení (EDI, XLS, ERP):
    • Systém zpracovával jednoznačné párovací symboly
    • Zlepšila se kvalita vstupních dat (duplicity, neplatná data)
    • Odpadlo pracné a náročné porovnávání dat v externích nástrojích
    (MS Excel)
    • Z 90% bylo odstraněno manuální párování faktur a objednávek
    (systém zpracovával jednoznačné párovací symboly), tzn. došlo ke
    snížení chybovosti a snížení kapacit lidských zdrojů
  • Denní přehled a sestavu reportů s objednávkami a fakturami
  • Jednoznačné přiřazení odpovědností (uživatelů) k procesům/činnostem

Vedlejším přínosem projektu pak byl popis klíčového obchodního procesu
a technicky i příprava uceleného datového vstupu (interface) do nového ERP společnosti.

 

Integromat pro vás pracuje 24/7

  • 49tis. +
    firem
  • 290tis. +
    scénářů
  • 1 137mil. +
    operací

Chcete vědět, jestli je i ve vaší firmě potenciál
pro optimalizaci některých procesů a s tím související
finanční, časovou a personální úsporu?

Zde je 6 klíčových otázek.
Pokud alespoň na jednu odpovíte ano, jsme vám k dispozici:

  1. Máte proces ve firmě, kde musíte ručně stahovat data (ať už z vlastního
    systému, nebo z internetu), ručně je upravovat a třídit a opětovně vkládat
    do jiných systémů?
  2. Máte ve společnosti více různých systémů a potřebujete
    vyřešit jejich propojení?
  3. Používáte xls pro předávání dat mezi odděleními a kolegy, případně
    v něm posíláte data partnerům či institucím rádi byste tento proces
    zautomatizovali?
  4. Máte nějaký dodatečný systém nebo modul, který není propojen se
    základním ERP systémem a data přenášíte buď manuálně nebo přes
    export a import například přes xls?
  5. Máte problém na konci měsíce nebo jiného účetního období,
    se srovnáním dat z různých systémů tak, abyste měli co nejdříve
    komplexní pohled na hospodaření?
  6. Konsolidujete data z různých zdrojů a v různých formátech, například od svých zákazníků, odběratelů nebo partnerů?

Kontaktujte nás
pro bezplatnou konzultaci.

Chci konzultaci
 
 
 
NESPRESSONESPRESSOAlza.cz a.s.Alza.cz a.s.ČZ a.s.ČZ a.s.SIGMA GROUP a.s.SIGMA GROUP a.s.Ferona, a.s.Ferona, a.s.ExxonMobilExxonMobilLYCKEBY AMYLEX, a.s.LYCKEBY AMYLEX, a.s.Fatra, a.s.Fatra, a.s.Fibertex Nonwovens, a.s.Fibertex Nonwovens, a.s.Unipetrol RPAUnipetrol RPADMGDMGRegutecRegutecALFA LAVALALFA LAVALHESTEGOHESTEGOORACLEORACLE