Business
- automatické hlídání průběhu obchodního procesu
Příklady:
Notifikace při posunu obchodního případu do další fáze
Notifikace, když obchodní případ stagnuje
Automatické plánování obchodních aktivit
Notifikace při chybějícím výstupu z obchodní aktivity (schůzka bez zápisu)
Notifikace při uzavření obchodního případu o tržbě XY a vyšší - objednávkové formuláře/rezervační systémy
Příklady:
Zařazení objednávek do CRM či databáze
Automatická kalkulace příplatků za pozdní objednání či vícepráce
Synchronizace objednávkového formuláře s kapacitním kalendářem
Generování a zasílání zálohových faktur - synchronizace údajů mezi CRM, mailing listem, databázemi
Příklady:
Zákazník projeví zájem o nový typ produktu -> při uvedení v CRM se mailing listu zařadí
do segmentu, kterému se rozesílají e-maily ohledně tohoto typu produktu
Změna údaje v CRM se automaticky propisuje do interní databáze - generování smluv a jejich elektronické podepisování
Příklady:
Na základě vstupu (například online formulář) se generuje personifikovaná smlouva,
elektronicky se podepisuje a odesílá protistraně k online podpisu
Podepisování smluv v terénu bez nutnosti papírování - monitorování telefonních hovorů – doba vyzvánění, délka hovoru, atd.
Příklady:
Notifikace, pokud příchozí hovor vyzvání déle než určitou dobu
Notifikace, pokud počet nepřijatých hovorů překročí určitou hranici
Notifikace, pokud délka hovoru překročí určitou dobu - automatická aktualizace databáze zákazníků v CRM
Příklady:
Aktualizace vybraných údajů v CRM z veřejných databází
Aktualizace údajů v CRM z interní databáze - plánování pro obchodníky
Příklady:
Na základě plánovaných aktivit v CRM obchodníkovi večer předem přijde e-mail s tím,
co má následující den dělat - generování/aktualizace marketingových materiálů
Příklady:
Z databáze technických údajů se automaticky vytváří a aktualizují produktové letáky
Automatické generování marketingových materiálů s logem partnera či distributora