Business
- automatické hlídání průběhu obchodního procesu
Příklady:
Notifikace při posunu obchodního případu do další fáze
Notifikace, když obchodní případ stagnuje
Automatické plánování obchodních aktivit
Notifikace při chybějícím výstupu z obchodní aktivity (schůzka bez zápisu)
Notifikace při uzavření obchodního případu o tržbě XY a vyšší - objednávkové formuláře/rezervační systémy
Příklady:
Zařazení objednávek do CRM či databáze
Automatická kalkulace příplatků za pozdní objednání či vícepráce
Synchronizace objednávkového formuláře s kapacitním kalendářem
Generování a zasílání zálohových faktur - synchronizace údajů mezi CRM, mailing listem, databázemi
Příklady:
Zákazník projeví zájem o nový typ produktu -> při uvedení v CRM se mailing listu zařadí
do segmentu, kterému se rozesílají e-maily ohledně tohoto typu produktu
Změna údaje v CRM se automaticky propisuje do interní databáze - generování smluv a jejich elektronické podepisování
Příklady:
Na základě vstupu (například online formulář) se generuje personifikovaná smlouva,
elektronicky se podepisuje a odesílá protistraně k online podpisu
Podepisování smluv v terénu bez nutnosti papírování - monitorování telefonních hovorů – doba vyzvánění, délka hovoru, atd.
Příklady:
Notifikace, pokud příchozí hovor vyzvání déle než určitou dobu
Notifikace, pokud počet nepřijatých hovorů překročí určitou hranici
Notifikace, pokud délka hovoru překročí určitou dobu - automatická aktualizace databáze zákazníků v CRM
Příklady:
Aktualizace vybraných údajů v CRM z veřejných databází
Aktualizace údajů v CRM z interní databáze - plánování pro obchodníky
Příklady:
Na základě plánovaných aktivit v CRM obchodníkovi večer předem přijde e-mail s tím,
co má následující den dělat - generování/aktualizace marketingových materiálů
Příklady:
Z databáze technických údajů se automaticky vytváří a aktualizují produktové letáky
Automatické generování marketingových materiálů s logem partnera či distributora
Marketing
- sběr leadů
příklady:
Nové leady ze sociálních sítí se automaticky zařazují do mailing listu a CRM
Nové leady z landing page jsou automaticky přiřazovány obchodníkům v CRM a do specifického segmentu v mailing listu - tvorba personifikovaných dokumentů
příklady:
Na základě údajů v CRM jsou pro distributora automaticky generovány marketingové materiály s jeho kontakty a logem
Novým leadům je automaticky generován akční leták s oslovením a produkty doporučenými podle toho, o co projevil zájem při vyplnění poptávky - generování produktových materiálů
příklady:
Pravidelně nebo při každé aktualizaci technických údajů jsou vygenerovány nové produktové materiály (katalogy, letáky) podle přednastavených šablon
Generování produktových letáků na akční sety produktů podle přednastavených šablon - segmentace zákazníků
příklady:
Podle toho, odkud nový lead přišel, je automaticky zařazen do segmentu pro konkrétní e-mailovou komunikaci
Podle reakce leadu na komunikaci se automaticky upravuje jeho segmentace (například e-maily, týkající se produktu X ani neotvírá, zatímco e-maily ohledně produktu Y si vždy čte -> komunikace se tedy omezí na produkt Y) - e-mailová komunikace
příklady:
Klientům je automaticky odesíláno přání k narozeninám či svátku
Po určené době od posledního nákupu je klientovi odeslán e-mail s připomenutím a aktuální nabídkou
Novým klientům je automaticky odesílán seriál s tipy, jak z koupeného výrobku či služby vytěžit co nejvíce - chatboti
příklady:
Objednávky produktů přes Messenger
Filtrování požadavků zákazníků dříve, než se spojí se zákaznickou podporou - správa a časování příspěvků na sociální sítě
příklady:
Při uveřejnění příspěvků na webu se automaticky uveřejní příspěvky také na sociálních sítích
Sledování komentářů zveřejněných příspěvků na sociálních sítích
Backoffice
- schvalovací procesy s eskalacemi a notifikacemi
příklady:
Schvalování dovolených – žadatel vyplní žádost, ta přijde jeho nadřízenému, ten ji schválí/zamítne. Informaci dostane žadatel zpět, v případě schválení jde informace také na mzdovou účtárnu. Pokud nadřízený včas nerozhodne, je mu odeslán notifikační e-mail.
Schvalování rozpočtů
Schvalování žádostí o nové vybavení - rezervační systémy
příklady:
Rezervace zasedacích místností
Rezervace referentských aut
Rezervace času na 3D tiskárně - automatizace workflow
příklady:
Automatické rozesílání požadavků na podkladová data pro Controlling
Automatické upozornění obchodníkům, pokud konkrétní produkt není skladem
V případě změny parametrů produktu se vygeneruje aktualizovaný leták a informace se rozešle zákazníkům - správa a zálohování dokumentů
příklady:
Automatické zálohování nově vytvořených dokumentů
Automatické zálohování příloh e-mailů - generování a rozesílání reportů
příklady:
Generování přehledů o výkonnosti obchodníků
Generování přehledů o počtu a zdroji poptávek
Generování přehledů o plnění business plánu
Generování pracovních výkazů
Účetnictví
- fakturace
příklady:
Automatická fakturace ke konci měsíce
Automatická fakturace po X dnech od expedice zboží - párování plateb
příklady:
Párování přijatých plateb s vystavenými fakturami
Párování přijatých plateb s obchodními případy - tvorba a rozesílání upomínek
příklady:
Automatické generování upomínek na nezaplacené faktury, pokud nedojde k uhrazení faktury ve splatnosti
Eskalace neuhrazených faktur s odeslanou upomínkou na oddělení správy pohledávek
Osobní
produktivita
- synchronizace mezi používanými nástroji
příklady:
Při přidělení nového úkolu v aplikaci X se automaticky vytvoří úkol i v aplikaci Y
Při splnění úkolu v aplikaci Y se úkol nastaví jako splněný i v aplikaci X
Při vytvoření úkolu v aplikaci X se automaticky generuje událost v kalendáři s upomínkou - přehled úkolů
příklady:
Denní zasílání přehledu úkolů, plánovaných na následující den
Týdenní zasílání přehledu splněných /nesplněných úkolů
Zasílání přehledu plnění úkolů podřízených manažerovi